DIT IS JOUW AVONTUUR
Als Customer Success Consultant neem jij onze klanten mee op de reis van papier naar digitaal voor het standaard werk op de werkvloer. Vanuit onze aanpak “voorbereiding, implementatie en stabilisatie” weet jij iedere klantreis tot een succes om te zetten met tevreden gebruikers en verbetering van performance als einddoel.
Ieder project bij een klant begint hetzelfde, maar vraagt iedere keer weer wat anders van jou als consultant. Zit de focus op goede inhoud of gaat het juist om leiderschap dat resultaatverbetering gaat brengen? Aan jou de taak om hier inzicht op te hebben en dit mee te nemen in je aanpak.
Daarnaast draag je bij aan het verder optimaliseren van onze eigen standaarden. Continuous Improvement van je eigen dagelijks werk en dat van je collega’s, om het morgen weer wat beter te kunnen doen.
Verder vertaal je de klantwensen en problemen samen met de ‘Product Owner’ tot concrete verbeteringen/oplossingen van ons digitale platform. Hierbij heb je nauw contact met ons Development Team en betrek je de klant bij dit traject om de klant en EZ Factory verder te helpen.
Bij je eigen klanten bouw je aan de relatie, om ze zo goed te kunnen informeren over nieuwe ontwikkelingen en te ondersteunen bij hun vragen en behoeften. Hiermee draag je bij aan de verdere groei van EZ Factory.