Maak kennis met de nieuwe Add-ons en Features in EZ-GO!

Nieuwe Add-ons:

Werkinstructies Bibliotheek:

Eenvoudige toegang tot visuele werkinstructies

Wat biedt een Werkinstructie Bibliotheek? 

De vergrijzing en het hoge verloop in medewerkers hebben een enorme impact op de veiligheid binnen een fabriek en de performance van een fabriek.
Borg daarom kennis en vaardigheden binnen de fabriek met duidelijke visuele werkinstructies en zorg ervoor dat iedereen veilig kan werken en wanneer het nodig is er altijd direct een standaard werkprocedure te hanteren is.

Lees meer over de Werkinstructie Bibliotheek 

Skills Management Module:

Evalueer medewerker vaardigheden efficiënt met assessments en visualiseer dit in een vaardighedenmatrix.

Wat biedt een Skills Management Module?

Een skills matrix geeft in een oogopslag weer welke vaardigheden een team in huis heeft en welke nog ontbreken. Door dit digitaal bij te houden is het overzicht altijd up-to-date. Inroosteren en opleiden wordt hiermee gemakkelijk.
De skills matrix toont per medewerker wat de vaardigheden, kernkwaliteiten en diploma’s zijn. Bij nieuw te leren taken neem je een skills assessment af, legt die vast in de digital skills matrix en direct is het overzicht up-to-date.

Lees meer over de Skills Management Module

EZ Feed Communicatie Module:

Maak communicatie naar de gehele organisatie makkelijker met EZ Feed.

Wat biedt de EZ Feed Communicatie Module? 

De EZ Feed functionaliteit is ontworpen om de communicatie en connectie tussen de medewerkers en teams in ploegen, afdelingen, locaties en management te verbeteren.
Deze module zorgt voor een verbeterde zichtbaarheid, resultaat, communicatie en connectie binnen je organisatie.

Lees meer over de EZ Feed Communicatie Module

Upgrade vandaag nog je EZ-GO ervaring en ontgrendel deze krachtige nieuwe tools en functies om je operatie verder te optimaliseren! We helpen je graag via hi@ezfactory.nl.

Nieuwe features en verbeteringen:

Fotobewijs:

Krijg bewijs, ook wel Picture Proof genoemd, voor je meest kritische taken of checklijst / audit stappen via een verplichte foto.

Hoe werkt Fotobewijs?

De meest kritische checkpunten in productie wil je vastleggen met behulp van een fotobewijs. Bijvoorbeeld de kwaliteit van het eindproduct of de hygiënestandaard van een afdeling. Je kan “Picture Proof” toevoegen aan een checklijst stap, een taak of een audit stap. Hiermee verplicht je de uitvoerende een foto te nemen bij gereed melden van de stap. Het fotobewijs wordt hierna opgeslagen incl. een watermerk met naam en tijd van de uitvoering.

Verbeterde taak terugkeerpatronen:

Taken kunnen worden gepland met een vast of dynamisch interval van X dagen. (bijvoorbeeld elke 10 dagen)

Hoe werken de nieuwe terugkeerpatronen?

Wil je taken plannen die niet in een week- of maandpatroon passen maar bijvoorbeeld eens per 10 dagen? Dit kan nu met de nieuwe terugkeerpatronen voor intervallen op dagbasis. (dagelijkse interval)Je kan een taak inplannen om bijv. elke 10 dagen te laten terugkeren. Daarnaast kan je instellen dat een taak bijv. elke 10 dagen moet gebeuren nadat deze voor het laats is uitgevoerd (dynamisch dagelijks interval).

QR-code Scanner:

Gebruik de QR scanner om snel en eenvoudig je standaard checklist, werkinstructie of audit te openen

Hoe werkt QR-code scanning?

Met de QR Code scanner scan je snel en simpel een QR-code van een checklijst, werkinstructie of audit om zo direct de actueelste standaard direct beschikbaar te hebben op je telefoon of tablet. Plaats de QR-code op en machine voor bijvoorbeeld de werkinstructie of op een deur van een gebied om direct de meest recente versie van de 5S audit uit te kunnen voeren.

Taken generatie pauzeren:

Zet voor een periode de geplande taken op 1 of meer gebieden uit, bijvoorbeeld voor een geplande productiestop, zodat je alleen relevante taken ziet en kan sturen op 100% uitvoering.

Hoe werkt het uitzetten van geplande taken?

Bij een productie- of seizoen stop waarin een lijn of gebied voor een periode niet draait kunnen geplande taken worden uitgezet. De taken zullen dan niet meer worden gepland, niet meer worden weergegeven in het taken dashboard en ook niet meer in de rapportage zichtbaar zijn. Hiermee voorkom je dat geplande taken die niet uitgevoerd hoeven te worden zichtbaar zijn in de data.

Multi Skip functionaliteit:

Sla met één druk op de knop taken over die op dat moment niet van toepassing zijn, bijvoorbeeld bij een productie stop

Hoe werkt Multi Skip?

Heb je gepland onderhoud aan jouw lijn of is je lijn uitgeroosterd en kun je de geplande autonoom onderhoudstaken die normaal tijdens productie moeten gebeuren niet uitvoeren? Sla dan alle taken in één keer over met de nieuwe “Multi Skip” functionaliteit. Op deze manier kun je snel en gemakkelijk alle taken overslaan met een specifieke reden. Je moet als gebruiker dan een reden opgeven voor het overslaan.

Meerdere pdf Instructies:

Voeg meerdere pdf werkinstructies toe aan bijv. een  checklist

URL linking:

link direct met andere systemen via URL links

Gecombineerde Instructie:

Combineer verschillende instructieformaten zoals pdf’s, foto’s, video’s en URL links

Verbeterde zichtbaarheid van afgeronde Checklists, Taken en Audits:

Bekijk afgeronde checklists, taken en audits rechtstreeks binnen het template

Datawarehouse API:

Geautomatiseerde data/gegevensvoorziening

Tagging Functionaliteit:

Categoriseer checklists, taken, audits, acties en werkinstructies

Templates Delen:

Deel de opgebouwde kennis en inhoud met je  zusterfabrieken

Ultimo Connector:

Werk efficiënt samen door acties te delen met het Ultimo Maintenance Managementsysteem

Audit Trail:

Houd alle template wijzigingen bij in het Content Management Systeem

Nieuwsgierig geworden hoe jij het in je organisatie kan toepassen?

Laat ons weten